Wczytuję dane...
Voucher pytania

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób.

1. Jak mogę zdobyć Voucher?

Proszę się zarejestrować i zrobić swoje pierwsze zakupy. Po wysłaniu przez nas zamówienia zaliczymy 10 % wartości zakupów na poczet punktów. Czyli wydane 100 zł to 10 pkt. Po zrobieniu kolejnych zakupów i osiągnięciu wymaganej liczby punktów lojalnościowych przy poprzednich zakupach można wymienić je na Voucher.

2. Czy mogę zdobyć Voucher przy pierwszym zamówieniu, jeśli jego wartość jest na tyle duża, że przekracza wymaganą liczbę punktów?

Nie, ponieważ punkty naliczane są dopiero po zrealizowaniu zamówienia czyli po wysłaniu pierwszego zamówienia do klienta. Wymiana na Voucher będzie możliwa dopiero przy następnych zakupach, po dodaniu minimum jednego produktu do koszyka nie pochodzącego z katalogu prezentów.

3. Dlaczego nie można złożyć zamówienia składającego się z samych prezentów z katalogu?

Zamówienie nie może składać się z samych prezentów, ponieważ wartość zamówienia musi być wyrażona w pieniądzu a nie w punktach.

4. Co jeśli kilku klientów w tym samym czasie zamówi Voucher a system tego nie wyłapie?

O tym komu przypadnie Voucher decyduje numer zamówienia. Jeśli Voucher pojawi się na zamówieniu nr. 110 oraz na zamówieniu nr. 111, które spłynął do nas w tej samej minucie, to pierwszeństwo będzie miało zamówienie 110. Oczywiście przewidujemy w tym przypadku również inne rozwiązania a nawet możliwość wystawienia drugiego Vouchera.

5. Dlaczego po wybraniu prezentów z katalogu i wyczerpaniu punktów, system pyta się przy złożeniu zamówienia czy chcę wybrać prezent?

Powyższa sytuacja ma miejsce, ponieważ punkty są odejmowane ( jak również przydzielane) dopiero po zrealizowaniu przez nas zamówienia. Należy tą informację zignorować. Mimo, że punkty nadal są widoczne, nie da się ich ponownie realizować.

6. Czy będzie można się dowiedzieć, czy inni klienci zbliżają się punktami do wymaganej ilości dla danego vouchera.

Taka wiadomość pojawi się na pasku informacyjnym strony i w każdą sobotę będzie aktualizowana. Oczywiście bez podania danych osobowych klienta. Proszę zatem zaglądać na naszą stronę.